marți, 30 septembrie 2008

Astăzi

Din nou la capătul unei zile. Marţi, ultima zi din septembrie şi cât mă bucur! Cu cât trec zilele mai repede, cu atât se apropie Crăciunul mai repede, apoi trecerea în anul nou, după urmând ziua mea, prilej să primesc cadouri micuţe şi drăguţe! (Haide, cine nu aşteaptă cadouri de ziua lui?! Doar nu se bucură cineva că a mai îmbătrânit cu un an...).
Dar să revenim la oile mele. Astăzi, la şcoală, nimic nou! Ah, ba da, am făcut dirigenţie la ora de dirigenţie şi nu matematică! Ăsta da noroc! În plus, azi mi-am promis că nu voi mai încerca să mă introduc în "discuţiile libere" decât dacă cineva mă ascultă. (aici ar merge o muzică şi anume !Albastru de la Luna Amară... se potrivesc cel puţin versurile de început: " De azi n-am să mai fac nimic,/ de jos nu vreau să mă ridic/ stau ascuns în capul meu/ e ce-am ales, e ce vreau eu!")
În pauze, ne-am testat cunoştinţele despre geografie. Şi ce credeţi? Toţi am aflat lucruri noi precum Bruxelles= capitala Olandei sau Liban = capitala Sudanului (sau invers). În fine, în total, noi toţi am ieşit cu plus!
Dragi colegi de şeptică, vă rog a nu mai oferi cuvintelor mele sensuri vulgare! Să nu stricăm aparenţele! :))
După ore am bătut drumul până acasă, apoi am ieşit să vizitez nişte magazine! Pe la 5:30 ar fi trebuit să mă întâlnesc cu fetele, dar cum terminasem mai devreme, m-am decis să merg să-mi clătesc ochii într-o librărie. Cum n-aveam de gând să cumpăr nimic, iar vânzătorul se uita urât la mine, fiindcă îi răsfoiam cărţile şi, în plus, ora întâlnirii se apropia, am întrebat politicos dacă au ceva de Adrian Chivu. Vânzătorul a fost cam nedumerit şi mi-a zis că va cauta, deşi pariez că nu are ce să găsească (oraş mic, cărţi puţine).
Cu fetele am mers la Romfra, pentru a ne lua nişte cărţi de la biblioteca franceză şi engleză, dar nu era nimeni acolo. Am aşteptat, timp în care am făcut nişte dezvăluiri fantastice!
Apoi, încă o tură de magazine şi înapoi acasă. Foarte obosită datorită faptului că am ratat somnul de după-amiază!

Niciun comentariu: