luni, 29 septembrie 2008

Plagiem şi suntem populari

Mai devreme mă uitam pe diverite bloguri, când am dat din întâmplare peste un anumite domn (voi pune imediat link către blogul dumnealui).
Toate bune şi frumoase, nu obişnuiesc să critic articolele de pe bloguri, doar că atunci când văd că cineva copiază/plagiază/imită mă enervez instantaneu. La fel s-a întâmplat şi de această dată, când faimosul domn pretindea că a avut "o convorbire haioasă cu cineva din Filipine". Dar ce să văd eu? Era aceeaşi discuţie pe care o văzusem acum câteva luni pe un anumit site (voi pune imediat link-ul).
Iată sursa nemulţumirii mele:
”(17:52:22) question
(17:55:22) ?
(17:55:39) how do I say “i love you” in Romanian
(17:55:52) I want to put it on my girlfriends birthday cake
(17:55:57) “ia pula!”
(17:56:06) thank you so much
(17:57:37) np ”
şi iată şi locul unde iniţial a fost pusă această glumă fumată, care şi-a pierdut treptat puţinul farmec pe care l-a avut vreodată. Să se observe, vă rog, data la care a fost postată şi data la care domnul meu şi-a însuşit-o!
Acestea fiind spuse, se poate remarca dorinţa incredibilă şi neruşinată a unora de a ieşi în evidenţă pe spinarea altora. E grozav ca într-un grup să fii tu cel care spune glumele bune, dar ar fi perfect ca glumele să fie ale tale şi nu copiate (Pentru amatorii de desene animate: aminiţi-vă episodul din Copiii de la 402, când Jessy învaţă bancurile dintr-o carte, deznodământul fiind nu tocmai plăcut pentru el).
Şi cine spunea că trebuie să asculţi manele ca sa faci parte dintr-o astfel de categorie? Priviţi şi minunaţi-vă: tipul meu este rocker, vezi-doamne! Dar fiecare pădure are şi uscăciunile ei!
În final, aş vrea să-mi scuzaţi excesul de elan; ştiu că eu nu pot corecta defectele altora (sau ceea ce văd eu defect), pentru că, în primul rând, şi eu am destule, dar măcar nu încerc să îmi însuşesc cuvintele altora!

Un comentariu:

Anonim spunea...

:) Eh... ia uite, te-ai aprins. Foarte bine.

Cat despre plagiat, eh... capu` face capu` trage. Sa stii ca exemplul cu bancurile e aiurea pus deoarece asta ar insemna sa zicem doar bancurile pe care le inventam noi, ceea ce e complet aiurea... foarte putini "nascocesc" bancuri. [oricum, am inteles ideea si sunt de-acord :)]