luni, 22 septembrie 2008

Ce îmi place...

Mai devreme am pomenit despre o listă, deci iată despre ce este vorba. De ceva timp îmi doream să întocmesc şi eu o listă în care să spun ce-mi place. Nu e mare lucru, ştiu, dar o s-o fac oricum. Aşa că...
Îmi place/plac:
-să calc pre frunze toamna şi să foşnească;
-să calc pe zăpadă şi să scârţâie;
-să aibă marea valuri imense care să mă doboare imediat;
-ceasul meu pe care l-am primit de la Alina şi Ale:
-să vorbesc despre Nichita Stănescu şi să susţin că s-a reîncarcant în mine, iar cei care mă ascultă să mă creadă şi să mă considere obsedată;
-să beau Coca-Cola, dar celorlalţi să le spun că nu e bine să bea;
-să-mi ceară sfatul persoane pe care nu le cunosc foarte bine, astfel încât să fiu detaşată şi să răspund sincer;
-scrisul mic şi delicat al Mirunei;
-scrisul mare şi nemodificat în orice situaţie al Andreei;
-să-i dau melodii/poezii lui Paul şi apoi să le comenteze;
-să-i cer ajutorul lui Horia la teme, chiar dacă nu am nevoie;
-să primesc mesaje drăguţe după miezul nopţii pe care le citesc, apoi le şterg, iar dimineaţa nu mai ştiu despre ce era vorba;
-patul meu mare şi pernele pufoase, mai ales după o zi obositoare la şcoala;
-să mă laud că am pierdut două perechi de ochelari într-un timp foarte scurt, chiar dacă aş fi preferat să fiu mai atentă şi acum să am ambele perechi;
-să scriu foarte repede la tablă, la mate, iar ceilalţi să nu mai poată să mă urmărească (bine, asta se întâmpla mai mult în generală);
-să vorbesc foarte repede atunci când nu sunt extrem de sigură, iar cel care mă ascultă să fie derutat şi să o lase baltă;
-să o fac pe insensibila, dura, indiferenta, iar ceilalţi să mă întrebe uimiţi "Ţie chiar nu-ţi pasă?" (bine, doar câţiva ştiu de ce îmi place imaginea asta);
-să tac şi să îi studiez pe ceilalţi într-o discuţie;
-momentele din tabere când toţi îşi împart mâncarea, când se stă până târziu şi se fac promisiuni precum "O să ţinem veşnic legătura!";
-glumele lui Matei;
-umorul involuntar al noii profesoare de franceză;
-ciocolata cu mentă;
-ironia dirigintelui meu din generală şi a profesorului de muzică din generală;
-să se audă pianul din sala de muzică atunci când grupa mea de engleză merge în internat, în săliţă;
-să vorbesc cu oameni mai mari decât mine;
-feţişoara pe care o face Richie atunci când îl mângâi;
-unele vise din timpul nopţii;
-să mă plimb cu Diana;
-să susţin că sunt îndragostită de diferite celebrităţi, când, de fapt, nici nu îmi plac aşa mult;
-să primesc mesaje pe youtube şi oamenii să-mi ceară diverse melodii;
-mama dupa 1 noaptea când e foarte amuzantă;
-discuţiile "filosofice" cu prietenii mei care se termină mai mereu cu hohote de râs;
-calmul dirigintelui meu care la început mă scotea din sărite;
-să citesc păreri asemănătoare cu ale mele;
-să mă contrazic;
-să citesc, să mă uit la filme, să scriu chestii pe care apoi le arunc;
-să mănânc mere, caise, corcoduşe direct din pomi.

Şi aş putea să continui aşa cel puţin încă o oră. Presupun că elementele esenţiale le-am uitat ca de obicei, dar nu contează. Oricum mă modific în fiecare zi!

Niciun comentariu: