luni, 22 septembrie 2008

Viaţa la şcoală

Ei, da, trezirea la ora 7:00, graba de a te spăla, de a te îmbrăca, de a aduna toate lucrurile de care ai nevoie în ziua respectivă, toate acestea încep să devină o rutină şi, spre surprinderea mea, rutină care îmi prieşte. De altfel, nici pauzele dintre ore nu mai sunt umplute cu lupte între colegi, repetiţii "tocilăreşti" ale lecţiilor sau plimbări prin curtea liceului, pentru că, dragii mei, clasa a X-a A are o nouă preocupare şi anume jocul de şeptică. Astfel în fiecare zi 6 oameni (uneori mai mulţi) se strâng în jurul băncii mele şi a Mirunei pentru a participa sau pentru a admira jocul de cărţi.
Astăzi, pe durata unei pauze, am fost în echipă cu Andreea (ca de obicei) şi cu Robert, adversarele noastre fiind Miruna, Andra şi Ionela. Într-una dintre cele mai încinse partide, Andra a pus la înaintare la a doua mână un 12 (eu îi spun J) şi aşa ne-am vărsat toate punctele, toate tăieturile până la ultima carte, uitând pe parcurs cu ce se începuse. La final, Robert era singurul cu o carte în mână şi reprezenta salvarea noastră. Cartea pe care el a aşezat-o era, spre suprinderea iniţială a multora, un J.
Reacţiile după cum urmează:
Andra şi Miruna: "Yeeeeee!!!!!" (ridicându-se peste banca şi bătând palmele)
Ionela: confuză şi neînţelegând
Eu, Andreea şi Robert: Era J jos!!! 12 a fost prima carte!! V-am bătut!
Matei (auzind strigătele noastre): Ce e, mă? A câştigat Steaua Liga Campionilor?

----------------------------------------------

Prima oră de antreprenorială. Profesorul a decis să ne capteze atenţia povestindu-ne despre celebrul Bill Gates, iar urmările au fost pe măsura aşteptărilor. La un moment dat, Miruna a calculat cam cât ar face cele câteva zeci de miliarde de dolari ale lui Gates in RON. Încercând să citească rezultatul:
Miruna: Sunt 11 bilioane...
Andreea: Nu există bilioane în limba română!!!
Eu: Există catralioane!
Partenerii de discuţie: =))=))=))

Mai târziu, în aceeaşi oră, colegii mei au început să-şi mărturisească dorinţele:
Liviu (btw, La mulţi ani!): Într-o viaţă viitoare o să fiu fiul lui Bill Gates!
Mofte: Şi eu mă mărit cu tine!
Matei: Iar eu o să fiu copilul vostru!

----------------------------------------------

Ştiu că scrise aici întâmplările acestea îşi pierd din farmec, dar pentru noi au fost momente foarte amuzante, care ne fac viaţa la şcoală mult mai uşoară.

P.S. Mai târziu, după Anatomia lui Grey şi după somnul de la amiază, voi scrie o listă şi voi posta o poezie care îmi place mult! Şi, yeee, mi-am luat Ediţia de colecţie cu Semnal M!

Niciun comentariu: