marți, 23 septembrie 2008

Ziua mea cu doar o oră de curs

Începutul de an vine întotdeauna cu o mulţime de probleme pentru profesori, care, aproape mereu, reprezintă portiţe salvatoare pentru elevii care îşi asumă riscuri. La fel s-a întâmplat şi astăzi.
După ce am primit orarul cel nou, în clasa s-a format o mică revoltă, deoarece noi, clasa de bilingv, avem orele de engleză puse aproape în fiecare zi de la 2 la 3, ceea ce înseamnă ultima oră. În plus, ziua groazei, ziua cu 8 ore este vineri, ceea ce ni se pare o aberaţie, pentru că în ziua de vineri randamentul nostru este scăzut şi toate gândurile noastre sunt îndreptate către weekend.
Prima oră de astăzi ar fi trebuit să fie ora de sport după orarul vechi şi ora de franceză după orarul nou. Dar nu a mai fost deloc oră de curs. Următoarea - matematică.
Aşa că am decis să plecăm după. Zis şi făcut! Deci iată-mă acasă de la ora 11:30 (după ce m-am plimbat puţin). Mâine va trebui să ne înfruntăm profesorii, dar şi să ne cerem scuze. Sperăm că se va lăsa fără absenţe.

Niciun comentariu: