marți, 9 septembrie 2008

Hai ca m-am decis...

Din nou,dupa cum spune si titlul m-am decis sa scriu si eu ceva mai mult pe blog. Se vede treaba ca vantul sufla nu prin buzunarele mele, ci prin lista mea de prieteni. Fie sunt plecati, fie nu mai sunt pur si simplu. Asa ca ma plictisesc destul de tare, mai ales ca nici macar de citit nu mai am chef. E grav, iar ma pune toamna la pamant!
In ultimul timp am tot ascultat muzica (pe youtube, bineinteles), chiar am descoperit cateva melodii interesante, probabil ca voi pune cateva din ele pe blog, pentru ca promisiunea despre care am amintit intr-un din posturile anterioare era sa pun in fiecare zi o poezie care imi place insotita de o melodie simpatica. Sper sa tina, macar asa sunt obligata sa citesc cel putin o poezie in fiecare zi. Si nu, nu voi baga Nichita la nesfarsit; cred ca mai bine ar prinde niste poezii despre care nu s-a auzit prea des.
In fine, actiunea mea legata de filme e amanata. Nu am rabdare sa vad niciun film, desi intre timp am mai bifat Braveheart, Hotel Rwanda, Le Scaphandre et le Papillon si inceputul din Diary of a Country Priest.
Maine voi pleca din nou la Bucuresti, o vizita scurta, de maximum trei zile (desi cred ca joi seara voi fi inapoi acasa). Poate ajung si la BCR OPEN, la vreo partida de-ale lui Richard Gasquet (e corecta exprimarea).
Acum ma intorc la "Ospiciul muzelor", dar daca mai vreau sa scriu ceva, nu voi ezita sa o fac. Promit!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mie imi place sa cred ca o sa fiu aici intotdeauna, daca vei avea nevoie de mine :) Ideea e sa nu ma trimiti tu la plimbare...