sâmbătă, 20 septembrie 2008

Schimbări - Stephane Lambiel

Pentru început o melodie pe care am ascultat-o când m-am trezit. Nu este extraordinară, dar are versuri cu morală şi, în plus (şi poate ceea ce e mai important) este cântată de frumuşelul de Paolo Nutini! Şi ca bonus se pot admira diverse fotografii cu el.


În al doilea rând, titlul meu se referă la ceea ce s-a întamplat cu preferatul meu din patinajul artisitc masculin şi anume Stephane Lambiel. Ieri am observat ca la Favorites pe youtube am şi un clip cu el patinând pe Fix You de la Coldplay. Aşa că am decis să mă mai uit şi la alte programe de-ale lui şi astfel am ajuns la urmatorul clip:

Foarte sexi şi provocator, n-am ce zice, dar din micuţul şi timidul Steph n-am recunoscut foarte multe lucruri. Sau poate, cine ştie, n-a fost niciodată sfios, ci doar a lăsat impresia asta (şi aici se face legatura cu versurile melodiei cântate de Paolo Nutini). Dar consider că e mult mai ok aşa, pentru că dacă ai încredere în forţele proprii, ai mai multe şanse să reuşeşti în ceea ce ţi-ai propus. Deci pentru dragul meu Lambiel mult succes în concursurile la care va mai participa şi slava domnului că face piruetele la fel de spectaculoase ca acum câţiva ani când l-am zărit la TV pentru prima oară şi m-a lăsat cu gura căscată la propriu (era de ziua mea).
Şi acum... un clip cu evoluţia lui din 2000 până în 2004:



P.S. Programul ăsta, cu câteva chestii ce se cer, aş vrea să-l văd şi la europene.

Niciun comentariu: