luni, 21 iulie 2008

Radio de noapte

Azi-noapte, pe la 2 si putin, am decis sa ma pun in pat. Dupa aproximativ o jumatate de ora in care nu am reusit sa adorm, am decis sa-mi pun castile si sa ascult muzica de la radio (ceea ce e oarecum nou pentru mine). Prima melodie m-a stresat cumplit: avea un singur vers (cel putin eu nu am auzit altceva in afara versului astuia repetat la infinit), iar unicul vers se rezuma la penibila fraza "Somebody told you how much i love you" (WOW:|).
Dupa melodia asta foarte apreciata de catre ascultatori ( era, cum s-ar zice, nr. 1.. asa a fost prezentata) cei de la radio si-au luat revansa, deoarece au urmat numai catece care ma faceau sa cred ca am uitat Tv-ul deschis pe Vh1 Classic.
Dupa vreo 5-6 piese dragute, mi-am scos castile si am realizat ca petrecerea vecinilor (una dintre cauzele insomniei mele) incetase, asa ca m-am culcat si am visat frumos.

Niciun comentariu: