sâmbătă, 19 iulie 2008

Poezia de noapte (nu tocmai buna)

Cifrele se amestecă în faţa ochilor mei,
născând copii mai mari decât ele,
iar trupurile lor firave-
linii sau chiar puncte-
îmi desenează în umbră nările
ce clevetesc pe seamă păcii în lume.

Luna îşi apropie trandafirii de blocuri,
zgomotos se împreunează stelele,
umerii goi ai unei sticle de bere
admiră ziua de mâine,
iar cerul se rostogoleşte
ca un bătrân beat.

Maşinile se lovesc de semafoare dorminde
şi mă întreb cine aleargă mai repede:
eu sau zarea?
Muşcăturile din tastatură eliberează
trupul ciudat al unor litere
ce se compun în cuvinte...


(noaptea de 18 spre 19 iulie)

5 comentarii:

Anonim spunea...

mai faina cealalta :P (tot de noapte)

Crina Ak spunea...

Cand ti le-am aratat, ti-a placut mai mult asta! >:P

Anonim spunea...

:| mdap. Ai dreptate. nush de ce nu am recunoscut-o. Cifrele alea m-au indus in eroare si oboseala, si ...(scuze gasesc...). My bad

Crina Ak spunea...

Stai linistit! Stiu ca nu prea iti plac poeziile mele!

Anonim spunea...

:( Nu am zis asta... Cand imi place ceva iti zic, in fine...