duminică, 3 august 2008

Am revenit!

Eh, iata-ma intoarsa din tabara antidrog, care mi-a intrecut sincer asteptarile. Lasand la o parte cazarea (nu asezarea taberei, caci pozitia era aproape perfecta-izolati-, ci faptul ca am stat 6, 7 sau chiar 10 in camera + mancarea), oamenii pe care i-am intalnit acolo erau toti draguti si simpatici. Scopul era sa ne pregatim pentru a deveni voluntari antidrog, desi pana la urma s-a dovedit ca principalul scop era sa ne simtim bine.
Am jucat baschet, fotbal, tenis, ping-pong, wist, septica, metropoly, twister, am cantat, am dansat, am mers in expeditii pe munte, am facut sedinte, durata totala a somnului pe parcursul acestor zile fiind probabil de 20 de ore. Intr-una din seri, domnul Traian s-a decis sa ne puna un film, dar dupa vreo 15 minute de film, aproape toti dormeam.
A fost o tabara reusita, sper sa ne mai intalnim toti candva!

"Si mereu va fi soare,
la prima chemare
a pustanilor,
voluntarilor!"

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ma bucur ca ti-a placut! :D Si e bine ca ai dansat (sper ca mult)... ca acum are cine sa ma invete :))