miercuri, 6 august 2008

Ideo Ideis

Ma vad obligata sa mai scriu ceva imediat dupa ce am terminat un post. Ideea e ca Festivalul de teatru tanar Ideo Ideis ( daca scrieti pe google numele cu siguranta veti gasi mai multe informatii) va incepe de maine. De fapt, maine vor fi sosirile trupelor participante, deci imi voi pierde mare parte din timp pe-acolo.
Este destula treaba de facut si fiecare contribuie cum poate. Spre exemplu, astazi am fost sa vorbim despre rolurile noastre in organizare si buna-desfasurare a festivalului, apoi am iesit sa lipim afise, actiune ce a durat destul de mult, astfel incat am ajuns acasa pe la 3:40 (dupa o tura prin supermarket). La 6 ne vom intalni iar, cred ca de data asta vom distribui pliante sau ceva asemanator.
In fine, probabil ca voi scrie mai rar. E pentru prima data cand contribui la organizarea festivalului (desi e al treilea an de Ideo Ideis) si nu stiu exact cum vor evolua lucrurile.

Niciun comentariu: