marți, 18 noiembrie 2008

Salutare din nou!

Am revenit, se pare, datorită Andrei care mi-a amintit că încă mai am blogul (nu că aş fi uitat, dar am fost mult prea ocupată ca să mai scriu). Veţi spune că e doar o scuză şi aşa e. Cu excepţia ultimei săptămâni, când într-adevăr am fost ocupată până peste cap, programul meu a fost unul normal şi chiar lejer.
Noutăţi? Nu multe! Am citit mai puţin (acum am temă de la teatru să citesc Romeo şi Julieta, ăsta e şi motivul pentru care nu voi scrie mult azi), am dormit mai puţin, am ieşit mai puţin. Nu ştiu de ce, dar deşi nu fac lucruri mari mi se pare ca timpul se duce prea repede. Probabil tocmai pentru că nu fac nimic notabil! Voi deveni o leneşă în ritmul ăsta şi e ceea ce îmi doresc cel mai puţin!
Problema e că în anumite momente am o mulţime de idei şi când încep să pun una în practică, celelalte dispar şi în loc să continui cu proiectul meu iniţial, stau şi mă gândesc dacă nu ar fi fost mai bine să aleg o altă idee dintre cele ce au plecat.
Mă simt destul de bine, deşi mă mai supără durerile de cap uneori, am început să iau calciu şi magneziu în mod regulat, iar la şcoală domneşte liniştea momentan.
Acum mă întorc la Romeo şi Julieta şi promit să scriu curând!

Niciun comentariu: