marți, 25 noiembrie 2008

fii de partea îngerilor. fii o prismă. fii fericit. de Alina Livia Lazăr

Bine, recunosc: azi a fost o zi grea! :) Încă puţin şi mă refac.
Azi am aflat ca super-diri este din nou director, ceea ce nu prea îmi place. Însă avem câţiva pretendenţi: Doamna Milea, Domnul Rădulescu, Domnul Ruscu. Urmează să aflăm cine va câştiga lupta!


fii de partea îngerilor. fii o prismă. fii fericit.
de Alina Livia Lazăr

Nimic din ceea ce ai aflat despre mine nu e adevărat.

Simţi că îţi transpiră rece tălpile, şi mâinile ţi se umflă, te ştiu:
Eşti şi tu ca mine.
Eu când trebuie să mănânc şi îmi aşez masa atât de frumos
şi mâncarea arată atât de bine şi când îmi dau seama că trebuie să mănânc iar singur
îmi vine instantaneu să vărs.

Pentru mine, a mânca singur e caşicum
ai avea numai o singură mână.

Şi ai vrea din toată inima să strângi puternic un om la piept.





Eu mă arunc pe spate în câmpia enormă de lăcrămioare.
Căderea mea e uşoară, lăcrămioarele mă susţin.






Poate că dacă mi-ar veni să plâng, poate că aş plânge în hohote,
hăulind, cu mâinile înfipte în pat, ca mama, uneori, când i se făcea dor de tata
şi nu mai suporta. Vedeam atunci cum mama este o fiară.
Burta i se strângea şi rămâneam paralizată în spatele ei,
fără să pot face o mişcare. Se ridica apoi încet, ca şi cum ar fi stat până atunci
la mormântul tatei, deşi eram în cameră, în casa noastră eram.
Îşi ştergea ochii ca o femeie bătrână şi trecea pe lângă mine, fără să mă vadă.
De fapt, atunci mama chiar nu ne vedea.
Îi era atât de dor de tata încât fratele meu şi cu mine deveneam invizibili.
Atunci eram micii ei duşmani.
Dacă nu eram noi, mama ar fi murit, pur şi simplu, de dor de tata.
Aşa am ţinut-o noi pe mama în viaţă. Cu forţa.






Mi-am citit horoscopul şi totul pare ok.




Human Interface - e ca şi cum începi să semeni tot mai mult cu ceea ce urăşti –




ca atunci când cântă joinmeindeath ca atunci când bei suc acidulat şi primele buburuţe de acid
te înţeapă pe limbă dar nu te doare şi continui şi cum continui aşa parcă îţi este şi mai sete
ca atunci când deschizi gura şi faci un O mic un pic turtit şi respiri şi simţi cum ţi se usucă buzele
sau ca atunci când închizi ochii şi te legeni şi îţi strângi genunchii şi pumnii şi fără să vrei
semeni cu o bucată de ziar mototolită thislifeaintworthliving
e ca atunci când ai vrea să aibă camera ta mai mulţi pereţi ca să te dai de ei
să îi umpli de sânge e ca atunci când NU CONŞTIENTIZEZI CĂ AI ORGANE PE DINĂUNTRU



deci eu umblu în patru labe prin casă eu caut acum pe sub noptiere cioburi dintr-un rotund pe care l-am trăit o mărturie despre faptă caut

şi posibilitatea ca eu să fi visat toate astea îmi stă în gât ca o aspirină




în fiecare vară mă îndrăgostesc de alt bărbat
scot rochiţele de anul trecut îndrept spatele
dar tu nu ştiai
şi victimele mele lucesc în soare prinse-n cleşti
cu mine e altfel cu mine va rămâne
însă patul este gol şi răvăşit de o singură spinare
şi lângă el alte filme alte cărţi
chestii de fete lucruri mărunte o colecţie renumită
de oase carioci moi piele pe care sărutul s-a uscat
şi a prins coajă










Am motive să cred că sunt foarte bun.
Şi că tu vii aproape, tot mai aproape şi mai aproape de mine şi în orice moment mă poţi săruta pe obraz.



Mi-e frig de parcă sufletul meu ar fi coborât cu totul în beci.
Uite, de pildă acum, şi ţie ţi-e frig, şi eşti prietenul meu, şi

NUMAI DIN ASTA VINE CĂLDURA.

Un comentariu:

Anonim spunea...

cica "mi-am citit horoscopu totu pare sa fie ok" (din cap am citat). Crina, fi serioasa...