joi, 20 noiembrie 2008

Leapşa

Tocmai am primit leapşa de la Mitzu. Trebuie să scriu ce calităţi am, asta înseamnă să las modestia deoparte (nu că aş fi prea modestă, în general; de fapt mi se spune uneori că sunt o "ticăloasă arogantă"). Păăăăăăi:

-zâmbesc mai tot timpul. Cel puţin aşa mi se spune, pentru că uneori nici nu realizez că zâmbesc;
-sunt de acord să fac glume mai aiurea pentru mine doar pentru a-i amuza pe amicii mei... (spre exemplu azi, la şcoală, când m-am dus şi i-am închis uşa în nas tipului care se holba la noi, deşi mi-era teamă că ar fi putut să răspundă. Cel puţin, partenerele mele s-au amuzat!). A nu se înţelege că fac mereu astfel de lucruri! De fapt, le fac destul de rar! Dar se întâmplă rar să fiu eu cea mai tristă din grup -sau cel puţin aşa îmi pare mie.
-pot fi foarte silenţioasă dacă situaţia îmi impune asta. De fapt, nu mă deranjează să stau o zi întreagă fără să spun nimic, deşi la şcoală par mult prea vorbăreaţă;
-sunt sinceră. Ideea e că aici totul e cu două tăişuri. Nimănui nu îi convine să i se spună verde în faţă tot, iar eu chiar nu mă abţin şi, da, ştiu că este enervant (scuze!). Pe de altă parte, nu îmi place deloc să mi se toarne minciuni sau să fiu linguşită!

În rest nu mai remarc vreo mare calitate la mine. Sunt doar nişte chestii micuţe pe care mă chinui să le ating şi care îmi vor plăcea în momentul în care le voi putea numi "noile mele calităţi".
Leapşa merge la Spike (ah, iniţial îţi scrisesem numele, dar ştiu că nu-ţi place) şi Marco. I-aş fi dat şi Dianei, dar probabil că nu ar fi scris nimic, pentru că nici cerceluşi nu a mai pus. De asemenea, aş fi trimis leapşa la Traian, dar cred ca ar fi spus ca are toate calităţile necesare, aşa că nu aş fi auzit/citit ceva nou.

2 comentarii:

Mihnea spunea...

o sa incerc sa duc la bun sfarsit aceasta provocare.. cand o sa am timp deci nu promit nimic

Cf. spunea...

Buna aia cu Traian :))