miercuri, 28 ianuarie 2009

Să vedem...

Acum 20 de minute am ajuns acasă, fiind plecată de dimineaţă de la 7:30. Am avut ore uşoare, adică ideea e că fiind finalul de semestru nici măcar nu se mai desfăşoară în mod normal orele. Se încheie mediile, se numără absenţele, cei care vor marirea mediei sunt ascultaţi. Ah, o noutate la mine în liceu sunt camerele de supraveghere. Din punctul meu de vedere, nu sunt cea mai bună alegere, dar marchează într-un fel că nivelul siguranţei în liceu a crescut odată cu revenirea fostului meu diriginte ca director.
Dacă tot vorbim despre astăzi, să vă povestesc ceva amuzant de la ora de istorie. Robert tocmai fusese ascultat, aşa că nu mai avea nicio grijă. În timp ce Vali era şi ea ascultată, el încerca să-i şoptească. Discuţia a fost ceva de genul:
Proful: Ce s-a întâmplat în 1801?
Robert, încet: A murit calul lui Napoleon!
Valentina: ...
Proful: Dar în 1802?
Robert, încet: A leşinat Papa!
Vali, către prof: A leşinat Papa! [ de fapt, de replica asta nu sunt sigură, dar aşa mi-au fost relatate lucrurile]
După ore am avut workshop, unde am facut jocuri de implus, A*B-uri şi killer.

Patinaj
Din păcate, anul ăsta am văzut Europenele pe youtube, fiind prea ocupată cu temele la orele la care s-a difuzat concursul.
Ideea e că, văzând doar programul liber, mi s-a părut că topul ar fi trebuit să arate puţin diferit.
Aici aveţi programul lui Brian Joubert, care a fost pe locul 1, deşi a căzut şi s-a împiedicat la o secvenţă de paşi. Recunosc, însă, că Brian îmi place în general.


Pe locul doi a fost Samuel Contesti, pe care, sincer, nu-mi amintesc să-l fi văzut prea des. Am înţeles că el e francez, dar nu i-a fost permisă intrarea în lotul Franţei şi a fost refuzat, de asemenea, de Monaco. A concurat pentru Italia şi chiar mi-a plăcut programul lui.


Pe 3 a fost un tip pe care îl admir mult, Kevin van der Perren. Îmi place că pare că execută totul cu foarte mare uşurinţă şi foarte relaxat. Poate că aş fi vrut să fie cu un loc mai în faţă.



Ziua mea
Vineri, pe 23 ianuarie, am făcut 17 anişori. La 12 m-am dus la şcoală, fiind scutită de ore pentru că în ziua următoare era olimpiada de mate. În fine, m-am dus fiindcă aveam nevoie de note la anteprenorială şi la info. După ore, adică de la 3:00, am rămas la workshop, până pe la 6:30. Seara ar fi trebuit să merg la o petrecere, dar am renunţat brusc. Până la 10:00 am tot stat şi m-am gândit că nu prea am ce să fac şi mă plictisesc.
Aşa că până la urmă m-am dus şi la party. Nu am stat decât până la 12:30, pentru că, aşa cum am spus, a doua zi de dimineaţă aveam treabă. Oricum, s-a ascultat muzică proastă, a fost prea multă aglomeraţie, a fost prea mult fum de ţigari.
Aahh, de la ale mele prietene am primit nişte chestii cu căluţi foarte interesante: puzzle-uri cu cai (un puzzle cu un cal sălbatic, un puzzle cu un cal alb şi altul cu doi cai maro) şi un frumos cal de lemn. Şi ceea ce mi-a plăcut cel mai mult a fost albumul cu fotografii de-alea noastre, mai ales că albumul a fost făcut de fete şi arată superb.


Acum citesc o carte pe care am primit-o cadou şi care se numeşte "Cum să te psihanalizezi singur". Mi-a explicat de ce mă bâlbâi uneori şi multe alte chestii.
Am terminat sezonul 1 din Dr. House. Personajul mi se pare genial, de la glumele sale şi fizicul său până la metodele pe care le foloseşte în tratarea pacienţilor.
Ascult cam aceeaşi muzică pe care o ascultam şi înainte, mai nimic nou.
Aş fi vrut să scriu mai mult, dar sunt obosită şi sunt nerăbdătoare să mă bag în pat!

Un comentariu:

Anonim spunea...

La noi elevii au facut proteste ca sa nu se puna camere de luat vederi, si chiar au fost clase care au refuzat sa intre in sali, dar pana la urma, conducerea a facut tot ce-a vrut si ... sunt camere. Mi se pare o tampenie... In scoala nu am auzit sa se fi furat ceva de ani de zile, iar alte incidente, tot asa... Parerea mea, bani cheltuiti aiurea.

Cat despre incidentul din ora, amuzant intr-un fel, trist in altul. Sa razi de prostia sau nestiinta, sau una si alta ale unui om te face un vai de viata ta ca sa nu zic altfel...