joi, 8 ianuarie 2009

Haha!

S-ar putea ca următoarele lucruri să aibă ca suport de inspiraţie o veche scriere pe care am citit-o cândva. Dar sunt lucruri reale, pe care le spun cu greu de obicei. De fapt, la baza stă un mare MULŢUMESC. Sper să vă placă melodiile pe care le-am asociat.


Notă! Numele sunt aşezate în ordine alfabetică.


Ale (pentru recomandarile de filme, pentru zambetul tau, pentru ca imi spui Crin, pentru ca te-am asteptat in vara 20 de minute si nu m-am enervat deloc) -> Janis Joplin - Bye, bye, baby!

Alina (pentru micile noastre discuţii despre alţii şi pentru că mă aştepţi când întârzii, pentru cerceluşi, pentru taberele şi excursiile noastre, pentru că eşti realistă, pentru că mi-ai spus degeţel, urechiuşă, mânuţă) -> Coldplay - Yellow

Andreea (pentru jocurile de şeptică, pentru calmul tău, pentru mini-concertele noastre, pentru teza comună de la mate la care vom lua note mici, pentru Whitesnake şi Def, pentru că vom merge la BCR Open, pentru că eşti cu picioarele pe pământ) -> Alice Cooper - Poison

Cristina (pentru hug-uri şi pentru că mă duci până la fântână, chiar dacă tu trebuie să te întorci singură, pentru privirea prietenoasă de la workshop-uri, pentru că îmi spui Crinuleţ, pentru revelion) -> Glen Hansard&Marketa Irgolova - When Your Mind's Made Up

Diana B. (pentru că eşti cea mai responsabilă, pentru că ai organizat o excursie singură, pentru că nu te superi niciodată pe noi, pentru că dansezi mult, pentru că nu spui nu ieşirilor, pentru că uneori mă ajuţi să mă integrez) -> Lissie - Bright Side

Diana Z. (pentru că aveai grijă de mine în generală, pentru că şi acum mă protejezi, pentru nopţile în care ai dormit la mine, pentru că mă asculţi mereu, pentru cercei, pentru că mă înţelegi şi mă susţii întotdeauna, pentru că vreau să ne vedem mai des) -> Anathema - Parisienne Moonlight

Horia (pentru că mereu iţi trece supararea şi accepţi aproape orice, pentru că m-ai influenţat mult în cei 3 ani de când ne cunoaştem, pentru planuri, lecţii, teme, pentru răbdare şi înţelegere, pentru că îţi pasă) -> Smashing Pumpkins - Tonight, Tonight sau Ten Sharp - You

Ionela (pentru că mă conduci până acasă când ne întoarcem de la liceu, pentru recomandări de carţi şi filme, pentru Jack-ul din ceai, pentru că poţi vorbi când eu nu am nimic de zis, pentru că vrei să mă enervez mai des) -> Sonata Arctica - Shy

Lore (pentru că nu am mai vorbit aşa mult, pentru că ai mers cu mine la preselecţii, pentru că atunci când ne întâlnim îmi povesteşti ce ai mai făcut, pentru că ai avut grijă de un caţel pe care l-ai găsit în faţa uşii) -> AC/DC - Hell Ain't a Bad Place to Be

Miruna (pentru că eşti colega mea de bancă, pentru că niciodată nu râzi de lucrurile penibile pe care le spun, dar tot timpul te amuză glumele plictisitoare pe care le fac, pentru că te înţelegi bine cu toată lumea, pentru modestia ta, pentru WS şi Def, pentru viitorul BCR Open, pentru că ai rabdare) -> Nickelback - If Everyone Cared

Paul (pentru că mereu tu saluţi primul, pentru că îmi spui când te ignor excesiv, pentru că îmi dai sfaturi bune, pentru că ai o parere prea bună despre mine, pentru că citeşti poeziile) -> C. David - Alerg prin zapada

Vlad (pentru toate glumele tale, pentru că vizita ta nu a fost o glumă totuşi, pentru că azi e ziua ta, pentru că nu renunţi niciodată într-un conflict, pentru 1 ianuarie 2008, pentru viitoarea pisică, pentru că susţii că sunt pacifistă/hippie şi ăsta e un defect) -> Gary Jules - Mad World sau Nirvana - Milk It!

5 comentarii:

Cf. spunea...

Si mie imi place zambetul meu. :))O sa ajung ca Traian.
PS: Mancarea e mult mai buna noaptea!

Anonim spunea...

Multumesc pentru faptul ca asculti chiar daca vorbesc odata la doua saptamani, pentru faptul ca atunci cand gresesc nu ma corectezi la fel cum faci cu ceilalti, pentru ca desi ai avea de 1000 de ori mai multe motive de cearta cu mine decat cu ceilalti,eviti conflictele, pentru faptul ca iti aduci aminte tot timpul ca mai exist si eu, pentru faptul ca te implici si in cea mai mica prostie in care te rog eu sa te bagi, pentru faptul ca treci cu vederea diferentele dintre noi, pentru ca ma asculti cand am ceva sa`ti spun si imi urmezi sfaturile, pentru ca esti BFF, pentru ca intelegi si nu intrebi niciodata mai mult decat crezi ca as vrea eu sa afli, pentru ca existi si pentru ca n`o sa ti se para penibil si siropos comentariul. Si multumesc pentru >:D<. >:D<.

Crina Ak spunea...

Ma emotionez! Chiar ma emotionez!

Anonim spunea...

Nu mi`ai multumit pentru poze!
Si iti multumim, cu siguranta TOTI iti multumim pentru faptul ca esti, ca esti asa cum esti si cum spunea si Maria, ai ceva special, unic, ceva ce nu prea intalnesti, ceva ca..un film bun, ca un ceai care te incalzeste si iti indulceste sentimentele exact cand ai nevoie de asta.
Multumim!

Crina Ak spunea...

As avea o multime de lucruri pentru a multumi. Pentru poza, pentru momentele din generala, pentru ca din clasa a4a ai insistat sa stai cu mine in banca, pentru ca m-ai tinut cu picioarele pe pamant, pentru ca imi place sa merg cu tine la cumparaturi (de fapt, oriunde), pentru ca reusesti sa-ti exprimi mereu opinia si esti corecta, pentru toate lucruri mici care devin imense dupa ce trece timpul peste ele. >:D<