miercuri, 18 februarie 2009

Zi obositoare. Am plecat de acasa la 7:31 (iertare pentru întârziere), apoi două ore de mate, una de engleză. Profa de română a avut o problemă importantă, aşa că am cântat puţin cu Andreea. Dupa, sport, deci şeptică în cabinetul profului cu câţiva elevi de la B. După, istorie, dar proful nu a venit, probabil pentru că mâine este olimpiada de istorie. Am mai fi avut două ore ( religie şi muzică ), dar am hotărât să le omitem azi.
Apoi a trebuit să aştept până la 3, când aveam workshop. Deşi credeam că vom face doar o oră de workshop, ne-am petrecut în plus încă 2 ore şi puţin, deci pe la 6 şi 10 ieşeam în sfârşit din şcoală, îndreptându-mă spre mult-aşteptata masă. În fine, workshopul de az a fost ok, chiar daca au fost puţini oameni. Presupun ca ar trebui să ne decidem asupra unei piese, pentru că, din câte am înţeles, vom cam rata nişte festivaluri dacă amânăm.
Şi acum nişte melodii pe care le-am ascultat azi:

+

(astea două mi se pare că se aseamănă)


(cred ca am ascultat-o într-un weekend la TV şi mi-a plăcut, de obicei, săream peste când o zăream în playlist)


(The Illusionist nu mi-a plăcut)
Am început să citesc Paşi pe sticlă (40/383). Sper să fie ok! Noapte bună!

Un comentariu:

emil spunea...

http://emilianpal.blogspot.com/2007/03/whiskey-lullaby.html