marți, 17 februarie 2009

Rău+melodii

Da, de mult nu m-am mai simţit atât de rău. Ieri am absentat de la şcoală şi am dormit până târziu şi am visat foarte frumos. Din păcate, atunci când m-am trezit, aveam aceeaşi durere. Azi m-am amuzat degeaba la şcoală, de fapt, mi-e rău. Dar sunt pe punctul de a scăpa de asta. Apoi mă descurc eu!
Am revenit la o veche obsesie: Alexandrina Hristov. Azi am ascultat destul de mult! Ah, şi am ascultat o melodie în koreană despre care aş fi spus, în general, că este urâtă. Dar iată că îmi place!

Următoarea melodie am primit-o de la Neme aseară, în timp ce jucam şeptică; ideea era să mp distragă. Mi se pare foarte drăguţă!
"I get knocked down, but I get up again
You're never gonna keep me down!"

Următoarea melodie mă bine-dispune oricând:


Şi, bineînţeles, o veche pasiune: Damien Rice. În ultimul timp, am ascultat mai mult I remember, iar la melodia asta prefer mai mult partea a doua:


Şi pentru relaxare:

Un comentariu:

emil spunea...

poti sa asculti si accidental babies de la damien.