joi, 2 octombrie 2008

Lucruşoare

Am modificat prima parte, deoarece între timp am mai aflat şi alte lucruri, iar ceea ce scrisesem eu nu mai era valabil!

Ce alte lucruri interesante am mai citit?
-copiii săraci sunt mai inteligenţi decât cei născuţi bogaţi;
-agresivitatea este asociată cu dezvoltarea în exces a unei zone a creierului în cazul adolescenţilor;
-femeile care au născut sunt mai deştepte;
-bărbaţii cu faţa rotundă sunt mai agresivi;
-femeile sunt mult mai afectate decât bărbaţii de calitatea proastă a somnului;
-viaţa în doi scade riscul apariţiei Alzheimer-ului.

3 comentarii:

Anonim spunea...

Vezi Crina, trebuie sa iti cauti un zan cat mai repede, nu cumva sa faci Alheizmer (sau cum s-o fi scriind) :)))

Crina Ak spunea...

Nu te-ai gândit că mi-am găsit deja?

Anonim spunea...

ohh :X poi sa-mi povestesti si mie de el :D

ok?