vineri, 10 octombrie 2008

Glume X-a A

Ieri, la ora de Istorie a Marii Britanii, a avut loc o discuţie interesantă între colegul meu Horia şi profa de I.M.B.:
Profa: Ce ţi-am spus eu când am intrat prima dată în clasă?
Horia: "Bună ziua, copii!"
Profa: Te paşte un doi!
Horia: Dar ce sunt eu? Iarbă?

-----------------------------------------------

Astăzi profa de franceză a avut o problemă şi a venit altcineva. Aveam de făcut un eseu pe care, datorită cunoştinţelor noastre extrem de limitate, am decis să-l facem acasă cu dicţionarul. Ideea era să facem linişte, dar în jurul băncii mele erau 6 persoane (cu mine inclusiv). Iar colegele mele de şeptică se întrebau ce ar trebui să spunem când profesoara ne va observa, iar eu:
-Vom spune că studiem limbajul feţei!

-----------------------------------------------

La ora de fizică, proful striga catalogul.
Prof: Barbu Horia?
Colegi: E bolnav, nu a venit azi la şcoală!
Prof: Brezaie Dragoş?
Colegi: E bolnav, e în spital!

(mai trec câteva minute, se deschide uşa şi intră Horia şi Dragoş)
Prof: Parcă erai în spital, Brezaie! Aşa mi-au zis colegii!
Matei: Păi l-au externat chiar acum, domn profesor!

-----------------------------------------------

P.S. "Răzbunarea este întotdeauna plăcerea unui suflet mic, slab şi fără vlagă."

2 comentarii:

Anonim spunea...

=))
Prima si ultima sunt penale de-a dreptul. :)) Totusi cred ca ultima e cea mai tare :)) :D

Anonim spunea...

Deci pe toţi ne paşte profu, d'aia treb să le ducem uneori flori!