luni, 2 martie 2009

Weekend

Azi e luni! Am avut un weekend tare încărcat! De fapt, cred că sâmbătă mi-am pierdut timpul prin casă. Am vizionat mai multe episoade din Dr. House. Fiindcă tot am ajuns la acest subiect, trebuie să mărturisesc că aseară am văzut un episod în care juca şi Dave Matthews. A cântat împreuna cu Hugh Laurie la pian; foarte frumos!
Revenind la weekend-ul meu, duminică mi-am vizitat bunicii şi a trebuit să am grijă de finul meu de aproape 4 ani. A reuşit să îl facă pe Richie să-l muşte şi, de asemenea, doreşte să i-o dau pe Nana (i-am promis că va fi a lui anul viitor şi chiar plănuiesc să fac asta).
Azi am primit mărţişoare şi flori. Nu am stat la toate orele, cred ca sunt scutită toată săptămâna.
Mă simt fără chef şi parcă nimic nu mai iese bine! Şi de data asta nu am de gând să cer puţin mai multă odihnă, fiindcă nu sunt nici pe departe epuizată!
De la 14:00 am ascultat numai Accidental Babies!

Niciun comentariu: