marți, 7 aprilie 2009

Bucharest Rock Arena

Da, am aflat şi eu de dimineaţă că vom avea un festival rock la km 15 pe Autostrada Soarelui. Din România vin trupe precum Viţa de Vie, Celelalte Cuvinte, The Moood etc.
Surpriza e că vin formaţii şi din afară, trebuie doar să fie votate.
Vă rooooog, dacă nu aveţi vreo preferinţă, votaţi BON JOVI. Este visul meu să merg la un concert Bon Jovi (şi la propriu -chiar am vise şi fantezii cu asta- şi la figurat).
http://www.bucharestrockarena.ro/voteaza_artistul.php ---- aici găsiţi poll-ul. Şi de asemenea sunt şi alte categorii cu datele importante despre festival.







Vă rog încă o dată: VOTAŢI BON JOVI!

2 comentarii:

Unknown spunea...

am votat si eu! deci daca ar veni, printr-o minune, mi s-ar indeplini unul dintre cele mai maaaaaaaaari vise!!!!!

cuvant spunea...

=)) "fantezii" - imi suna tare sexual, ca sa zic asa... :P